SOME BEAUTY ACCESSORIES

Hej! Jak Wam mijają wakacje? Jeśli nudzicie się w jeden z tych wakacyjnych dni mam dla Was przegląd kilku akcesoriów zarówno do makijażu...


Hej! Jak Wam mijają wakacje? Jeśli nudzicie się w jeden z tych wakacyjnych dni mam dla Was przegląd kilku akcesoriów zarówno do makijażu jak i pielęgnacji z azjatyckim stron. Tym razem nie znajdziecie żadnego kosmetyku do makijażu z tego względu, ze mam ich już całkiem sporo i pokazałam Wam ich już kilka, a teraz postanowiła skupić się na akcesoriach i dodatkach. A wiec bez zbędnego przedłużania - zapraszam was do przeczytania recenzji!





STOJAKI NA GĄBECZKI

Te dwa produkty zamierzałam zamówić już kilka miesięcy temu, jednak ciągle ostatecznie z nich rezygnowałam, aż w końcu znalazły się w moim ostatnim zamówieniu. Są wykonane z dobrej jakości i solidnego materiału, prawidłowo spełniają swoje zadanie, a do tego całkiem nieźle wyglądają, w szczególności ten w kolorze złotym, gdyż do tego drugiego jeszcze się nie przekonałam.



   
MASECZKA

Myślę ze większość z Was już słyszała co nieco o Pilaten Mask, gdyż w ostatnim czasie stały się one bardzo popularne, więc i ja postanowiłam je zamówić i przetestować. Szczerze mówiąc początkowo bałam się nałożyć je na twarz,  z oczywistych chyba powodów, jednak muszę przyznać ze maseczka daje całkiem nieźle efekty, cera po niej jest wygładzona i miękka, a do tego maseczka wyciąga część zanieczyszczeń.




SILIKONOWA GĄBECZKA

Kolejny produkt, który w ostatnim czasie miał swoją chwilę sławy i był polecany przez Wiele osób. Postanowiłam więc zamówić tą silikonową gąbeczkę i sama sprawdzić, jak będzie się sprawdzać i przyzna szczerze, że naprawdę się zawiodłam i zdecydowanie tego nie polecam, nie dość, że wklepywanie podkładu zajmuje dużo więcej czasu niż zwykłą gąbeczką, to tworzy ona efekt maski. Ponadto używając tej gąbeczki ma się wrażenie, jakby biło się naleśnikiem po twarzy. 









LUSTERKO Z LEDAMI

Przedostatni przedmiot, ale zdecydowanie najlepszy i mój ulubiony. Mowa tutaj oczywiście o małym lusterku z Ledami. Długo szukałam odpowiedniego lusterka, które będzie nie tylko praktyczne, ale także będzie się ładnie prezentować. To jest wprost idealne, bo nie dość, że bardzo pasuje mi to pokoju, to w dodatku jest duże, a przede wszystkim posiada światełka, co umożliwi wykonywanie makijażu nawet w niekorzystnym świetle.






PĘDZELKI DO MAKIJAŻU

Po raz kolejny zamówiłam pędzle, muszę przyznać, że mam do nich ogromną słabość, z tego względu, że na azjatyckich stronach zawsze znajduję jakieś ładne pędzelki w oryginalne i wyjątkowe wzory. Tak było też tym razem i skusiłam się na pędzle w kształcie rogów jednorożca. Tak jak w przypadku wszystkich poprzednich zestawów jakie zamówiłam - jakość jest naprawdę świetna, ale to co podoba mi się w nich najbardziej to oczywiście wygląd, nigdy nie widziałam, ani nie miałam tak oryginalnych pędzelków, a te są po prostu fantastyczne!


58 komentarze

  1. bardzo ciekawe rzeczy zamówiłaś :) te stojaczki są niezwykle praktyczne i sama zastanawiam się nad takimi :)

    ReplyDelete
  2. Ciekawe rozwiązania. Zapraszam do mnie http://erramood.blogspot.com/2017/07/letni-wieczor.html

    ReplyDelete
  3. Ciekawe wynalazki zapraszam do mnie http://erramood.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja ogólnie kocham pędzelki z tych stronek, są zawsze świetne! I widzę, że lusterko jest też w białym kolorze więc bardzo mnie kusi :P
    Only Dreams

    ReplyDelete
  5. stojaki na gąbeczki i pędzle cudo:)

    ReplyDelete
  6. Świetne rzeczy! stojaki na gąbeczki i lusterko z ledami wpadły mi w oko :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  7. Lusterko i pędzle <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  8. Te pędzle to cudooo ♥ A stojak na gąbeczki to super rozwiązanie dla mnie! ♥ Super blog, zostawiam obserwację, rewanż? :D

    Olga Blog

    ReplyDelete
  9. Marzę o dużym lustrze z ledami do toaletki. A te stojaki na gąbeczki są przeurocze <3
    Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero zaczynam: anniesliving.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Szczerze przyznam, że lusterko naprawdę robi wrażenie, już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad zakupem czegoś podobnego. Pędzelki też przykuwają wzrok!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne rzeczy. Szczególnie pędzle i lustro :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  12. Lusterko jest naprawdę genialne
    Pozdrawiam, Madda

    ReplyDelete
  13. Ta silikonowa gąbeczka chodzi za mną już od dłuższego czasu :D A pędzle piękne!

    ReplyDelete
  14. hahaha :D Dobre porównanie, jak by się biło naleśnikiem po twarzy ;)
    Ok, ale wiem, że nie kupować :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/2017/08/wishlista-z-nowosciami-shein.html

    ReplyDelete
  15. Przydałyby mi się takie stojaczki na moje gąbki :)

    ReplyDelete
  16. Ten stojak to super rozwiązanie! Muszę się w taki zaopatrzyć :)
    Pędzelki są przepiękne.

    YOZIZIRA.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Aaa! Stojaczki na gąbki oraz podświetlane lusterko mnie zauroczyły ♥
    U mnie czarna maska marki "Pilaten" w ogóle się nie spisała, a w Douglasie bardzo mocno ją rekomendowali :/

    ReplyDelete
  18. Świetne akcesoria. Takie stojaczki na gąbki bardzo by mi się przydały.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  19. Fajne są te stojaczki na gąbki. Świetne rzeczy! :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  20. Nawet nie wiedziałam, że są podstawki pod gąbeczki :O

    ReplyDelete
  21. Te lusterko jest swietne! Dodałam do listy życzeń i zamówie przy najbliższej okazji :D

    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  22. Cudowne zamówienie! W szczególności te pędzle i lusterko! Piękny blog, zostaję na dłużej :)!
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  23. pędzle mi się bardzo podobają, stojaczki są mega ciekawe, a gąbkę silikonową mam i lubię!

    ReplyDelete
  24. Świetne są te pędzelki ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo ciekawe zamówienie :) Te stojaczki na gąbeczki sama chciałam zamówić, przyznam szczerze że wygląda to bardzo praktycznie. Maseczkę mam w pełnej wersji, też bardzo ją lubię :) dobrze ze napisałaś o tej sylikonowej gąbce. Chciałam ją zamówić i wypróbować a teraz wiem że szkoda na nią pieniędzy :) lusterko boskie!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Fajne rzeczy!
    Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak stojak na gąbeczki haha

    http://live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo podobają mi się te stojaczki na gąbeczki, widziałam je już jakiś czas temu i muszę chyba w końcu sobie taki zamówić! Niby mały gadżet, a cieszy oko!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  28. Prześliczne pędzle! A lusterko to super pomysł!
    https://lessarax.blogspot.de/

    ReplyDelete
  29. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I would be a glad! <3

    I following you!#269
    Have a great day!

    www.cleopatrassecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetne rzeczy zamówiłaś. Również używałam tej silikonowej gabeczki i jest to dla mnie wielki bubel. Nie wiem dlaczego Instagram tak się nią podniecał.

    zumurawska.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Pędzle podbiły moje serce, są świetne <3
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  32. Lusterko led jest śliczne a silikonową gąbeczkę mam i polecam !
    miłego dnia i pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  33. Jakie cudeńka! Chętnie przygarnęłabym takie lustro i pędzle <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  34. Jeju, przygarnęłabym takie cudeńka!:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    ReplyDelete
  35. Bardzo ciekawa notka, ale najbardziej moją uwagę przykuły te zdjęcia w cudownej jakości! 😍😍😍 jakiego aparatu używasz?

    lifestyle-byanne.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Używam aparatu Canon EOS 1300D ;)

      Delete
  36. Świetne te stojaki na gąbeczki. Właśnie coś takiego by mi się przydało! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Te stojaki na gąbeczki są takie słodkie, że jejku! Ale to właśnie pędzle podbiły moje serce. W kształcie jednorożca - coś niesamowitego. Pozazdrościć! ;) Mój blog

    ReplyDelete
  38. Ale piękne pędzelki *.*
    Lustereczko też fajne ;)
    Buziaki :* :*
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  39. I love your blog ! Great post dear ♥
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle. Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  40. Chciałam wypróbować tą sylikonową gąbeczkę, ale słyszę coraz więcej negatywnych opinii na jej temat...
    Lusterko - mega! Chcę je mieć! :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. o kurde te podstawki na gąbeczki są genialne :O
    Muszę sobie zamówić!

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    ReplyDelete
  42. Lusterko świetne! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie to podstawki :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Świetny stojak na gąbeczki i ten zestaw pędzli- też by mi się przydały takie cudeńka :D <3

    5,13$, 1,17$, 1,40$, 24,13$, 10,44$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    ReplyDelete
  45. ale te stojaki wyglądają dizajnersko :D fajne są


    MÓJ BLOG - zapraszam na konkurs foto

    ReplyDelete
  46. Stojak na gąbeczki i lustro z ledami najbardziej mi się spodobały! ♥

    Zapraszam na nowy wpis!

    ReplyDelete
  47. Muszę zakupić te pędzelki, bo wyglądają mega uroczo *.*

    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Świetne zamówienie :)
    Lustereczko bardzo mi się spodobało, szybciutko zmykam na ich stronę.
    Oczywiście, pomagam-klikając.

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. To lusterko wydaje się naprawdę świetne, a pędzle przepiękne <3

    https://veerciaaax.wixsite.com/blog

    ReplyDelete
  50. Świetne są te rzeczy! :)

    Zapraszam również do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Zakochałam się w tych pędzelkach noo *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  52. Lusterko bardzo mi się podoba! Naprawdę ciekawie się prezentuje :) A te pędzelki już widziałam na kilku blogach i wyglądają uroczo.
    Ciekawy blog, obserwuję! I zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  53. Również nie polecam silikonowej gabeczki, jest okropna! Pędzelki bardzo ładne :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  54. świetne rzeczy!:) marzy mi się takie lusterko:)

    ReplyDelete
  55. świetny jest ten stojaczek na gąbeczki:)

    ReplyDelete

Followers