09/07/2017

Jeden z wakacyjnych...





































Jeden z wakacyjnych weekendów na początku lipca spędziłam w naszej pięknej stolicy. Był to już mój trzeci wyjazd do Warszawy, jednak dopiero tym razem miałam możliwość zwiedzania przez całe dwa dni. Po odwiedzeniu już kilku polskich miast mogę śmiało stwierdzić, że Warszawa jest najpiękniejszym z tych, które zobaczyłam dotychczas i na pewno jest to miejsce, w którym chciałabym zamieszkać w przyszłości. W ciągu zaledwie kilku dni udało mi się zrobić kilkaset zdjęć, a kilka z nich możecie zobaczyć w tym poście. Mam również nadzieję, że niedługo pojawi się jeszcze jeden wpis z kolejną dawką takich zdjęć. 
W ostatnim czasie przyszły do mnie dwie paczki z Zaful, dlatego postanowiłam w dzisiejszym poście pokazać Wam moje zamówienia wraz z krótką recenzją. Jeśli chodzi o ubrania najbardziej do gustu przypadły mi czarne spodenki, ze względu na to, że jako jedyne są rozmiarowo dobre w 100%. Niestety strój kąpielowy w palmy jest na mnie nieco za mały, a białe spodenki zbyt duże. Mimo to śmiało mogę Wam polecić również pomarańczowy oraz czarny top, ich jakość jest naprawdę świetna. 

Przygotowałam również ankietę składającą się z kilku pytań na temat mojego bloga i mam nadzieję, że każdy poświęci choć kilka minut by odpowiedzieć na pytania. Byłabym naprawdę bardzo wdzięczna za jej wypełnienie, gdyż pozwoli mi to udoskonalić bloga. Ankieta jest w 100% anonimowa, więc możecie w niej napisać wszystko co tylko chcecie.







 











Jeśli planujecie w najbliższym czasie zakupu na Zaful lub Rosegal mam dla Was świetne kody rabatowe na -10%
Zaful - ZafulChen // ZafulIns
Rosegal - RosegalChen // RosegalIns

18 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia! :) Aż chce się znowu odwiedzić te miejsca :)

    ReplyDelete
  2. Wspaniałe zdjęcia, aż miło popatrzeć ! :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. Niektóre fotki są naprawdę niezłe, a w ubraniach się zakochałam! Ten strój kąpielowy <3 Czekamy na kolejny post z fotkami z Wawy :)
    Wpadnij do mnie :* http://tomankowaphotos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Lubię naszą stolice ! Fajna ja ujęłaś na zdjęciach ;)
    Infinita-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne zdjęcia fontanny, super zdjęcia ogólnie :)
    No i super ciuchy, mi się najbardziej spodobał ten jednoczęściowy strój, uwielbiam ten motyw! Szkoda, że za małe.

    ReplyDelete
  6. Dawno nie byłam w Warszawie, chętnie bym odwiedziła Łazienki.

    ReplyDelete
  7. Cudowna fotorelacja, czym robisz zdjęcia? Są naprawdę przepiękne i cieszą oko! Świetny z ciebie fotograf :) I ciekawe zamówienie, na ten komplet czaję się już od dawna :D tak naprawdę rzadko zamawiam spodnie czy spodenki bo zazwyczaj na mnie nie pasują :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. świetne zdjęcia :) ja również planuję zwiedzanie stolicy w najbliższym czasie. Do tej pory byłam tam kilka razy, ale głównie zawodowo i na dokładnie zapoznanie się z tym miejscem brakowało czasu

    ReplyDelete
  9. Sliczne zdjęcia, ja ostatnio byłam w Warszawie w ferie zimowe!

    ReplyDelete
  10. Oj ja już od dwóch lat nie byłam w stolicy :( Piękne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  11. Piękne zdjęcia :)
    Ja w Warszawie byłam kilka lat temu, jak na razie nie ciągnie mnie do tego miasta :D
    Niezłe rzeczy zamówiłaś, oczywiście, pomagam-klikając.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Kocham Warszawę- moje miasto! :) Piękne zdjęcia!
    MÓJ BLOG(klik)

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Byłam w tym parku i spotkałam Rafała Masnego z Abstrachuje ;) Warszawa jest piękna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ładne zdjęcia! Sama też wybieram się do Warszawy pod koniec sierpnia, więc mam nadzieję, że uda mi się coś zwiedzić, bo pierwszy raz był dość nieogarnięty i mało udało mi się zrobić :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ale piękne zdjęcia :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Followers